Menu Sluiten

ACTIVITEITEN

Stichting Generations organiseert sportieve, culturele en emancipatieactiviteiten in Groningen. Ook staan we onze achterban bij met informatie, advies, en -als het nodig is- verwijzen we voor gepaste ondersteuning of hulp door naar andere organisaties.

Daarnaast geven we informatie over voetbaltoernooien en multiculturele feesten die in en buiten Groningen plaatsvinden. Stichting Generations doet zelf ook mee aan toernooien, met het vriendenteam van Generations-fire. Ook organiseren we teamreizen en gezelschapsreizen naar toernooien buiten de stad.

Een greep uit onze activiteiten:

• Kerst/Wintertoernooi, zaalvoetbal in Groningen, sinds 2011.
  • Africa cup bij VV Mamio in Groningen waar iedereen onder een Afrikaans vlag mag spelen. Met een multiculturele markt, kunst, optredens, en workshops. Sinds 2012, in de weken voor de zomervakantie.
  • Zomer Voetbal Festival voor iedereen van 13 tot met 35+ jaar. Dames toernooi als uitdaging. In verschillende Groningse wijken.
  • Strandsport Festival. Toernooi met markt, kunst, optredens, en workshops en prijzen. In Hoogezand, in 2015.