Menu Sluiten

VRIENDEN VAN GENERATIONS

• Mamio. Een Nederlandse amateurvoetbalclub uit de stad Groningen, opgericht in 1971. Hier zijn we begonnen en willen we samen groeien door samen te werken op alle gebieden.
  • Fof-Rijschool. De eerste rijschool opgericht door een Guinese in Nederland. Help ons met promotie van ons evenementen.
  • EHBO Groningen. We werken samen voor een veilig aanpak van ons evenementen.
  • Scheidsrechtersvereniging Groningen en Omstreken. Een belangen- en sportvereniging voor en door voetbalscheidsrechters in de provincie Groningen
  • Gemeente Groningen. We werken samen voor vergunningen, financiering en ze stellen wethouders beschikbaar als gast bij ons evenementen.
  • DIO. Door Inspanning Ontspanning Groningen is een amateurvoetbalclub uit Groningen waar we in 2014 toernooi hebben georganiseerd.

SPONSOR WORDEN

Wilt u sponsor worden van Stichting Generations of een bijdrage leveren om onze activiteiten te ondersteunen? Dat kan!
Je kunt een bedrag naar keuze overmaken op het rekeningnummer van Stichting Generations te Groningen
IBAN: NL32INGB0006878684 o.v.v. Sponsering.